01 November 2010

guMb!ra & Sed!h

Assalamualaikum..
hye blogger..
bwu da msa tuk updte my blog
stlah dok pulun siapkn sgla projek task b4 final..

ari ney da 2 sTory
ksah sdih n gmbra..
ttpi slalunyer owg akn dgq ksah gmbra dri sdih..
nti kalo cter yg sdih dlu
abes ilang sume mood..
huhuhu

*Ksah gumbra

ok,aku start dgn ksah gumbra dlu..
ari ney aku n my geng dh submit projek
yg hmpir2 sbln tuk mnyiapkn bnda 2
(Aduh!!,mna lma pon dok hdap bnda 2)
abes xdan nk wat keja pa..
abes jer submit,
trus lpak kt kfc jln stdium..
coz my geng tringin nk mkn kt c2..
then kmi truskn perjlanan p ker "ALOR STAR MALL"
hahaha
kalo p kt c2 yg best p tgok wyang la
bln ney lak cter best2
tp pling best cter "CUTI2 CINTA"
rgi sungguh2 kot kalo xtgok..
ending pon best gak..
aku bg 5 *(star)
huhuhu

*Ksah Sd!h

dh hmpir smnggu aku tmpang umah mmber aku tuk siapkn projek2
pa khbar di umah pon aku xtaw lngsung
coz kalo tpon umah,
just smbng ckit2 jew..
abes jer kluaq pnggung td..
aku trus kol my mom
nk gtaw yg xjd blik ari ney
coz ujan lbat..
smbng2 lma..
last nk ltak kol
mak gtaw yg mak xchat
slalu p brubat,
heran gak aku..
tba2..
mak gtaw yg tkak mak bngkak..
dan mak dh krus..
Aduhh!!!
terkjut mak kta mcm 2..
sdangkn aku tnggal mak bwu smnggu
dh jd mcm2 kt mak..
(nangis t`esak2)

mak : ema t lpas myg mnx doa agr mak cpat smbuh yea
ema : ok mak (dalam ati,sayu jer permntaan ibuku ney)

sowie xdpt brada dsampingmu disaat mu skit..
mafkn ankmu..
INSYAALLAH,esok ema blik,ema jga mak k..
I LUV U ...

dsblik aku gmbra,ternyta da ksah sdih yg aku trima..

bak kta owg old2, kalo ska glak sgat2 n gmbra lbih, t da yg mnangis..

2 sjer yg aku post tuk ari ney..

ksah gmbra n Sdih ku..








No comments:

Post a Comment