14 June 2011

* S!ngLe Lagi*

hye kwan2 n blogger
2 , 3 ari ney mood aku asyik x mnentu jer
(mood xok dat`s y declre nme = aku jer)

msuk ari ney dh 2 ari aku ditinggalkn oleh LELAKI
LELAKI yg membuatkn aku BAHAGIA
LELAKI yg membuatkn aku HEPI setiap arie
dan aku merasakn KEBAHAGIAN kmi hngga AKHIR HAYAT
ternyata hncuss sekali HARAPAN kmi
dgn hnya skap aku yg byak berdolah-alih
shngga membuatkn drinya BENCI dgn aku

aku hrus hdpi sume ney
dan redha dgn kptsan bliau..
aku xlyak tuk dia,
dia terlalu baik sgt..
da satu ktika dia MARAH kn aku
sbb slalu kluaq lpak dgn kwan2
sdngkn dia slalu jer dok dirumah..

skrg di STATUS FB dia
dh bertkaq "SINGLE"
mmg dia dh wat kptsan tuk akhiri PERHUBUNGAN kami
dgn membwa HALUAN msing2
skrg dia berada di SARAWAK
wlaupon awk jauh tp kta ttap da rsa SAYANG dgn awk..

awk , kta mmg xdak JODOH tuk bersma tp sya trima sume 2
MAAFKAN sya dgn prangai sya ney..
sya HARAP 1 arie nnti awk akn dpt JODOH yg lbih BAIK dri sya
dan pndaii memilih spya x DIKECEWA lg mcm na yg sya wat kt awk

mcm na nk LUPAKAN awk,
awk slalu MSG n KOL sya
tp sjak owg wat PERANGAI
awk dh xmsg n kol
sya trasa snyi sgt
btoiii awk !!!!!
snyi sgt2 , dh xdak owg nk concern psai sya
awk msg kta stiap msa wlaupun kt xrply
awk ttap anto gak msg kt kta...

bila tgok kwan2 BAHAGIA
sya sdih sbb TERINGATKAN awk
sya dh nyesal
sya taw bla sya
PUJUK awk mmg cmfirm awk mrah kta
awk tnya mcm2 soklan smpaii kta xtaw nk jwab awk...

bla owg dh SAYANG kta
tp kta xappreciate lngsung
sya abaikn awk
tp bla awk dh xdak sya rsa snyi awk..
mmg ptt awk mrah kt kta
dan mmg ptt awk rply msg mcm xikhlas jer
sbb awk dh terlampau gram dgn sya

awk , sya slalu dgq lgu ney tiap2 mlm bertmankn AIR MATA
( beribu sesalan - ning,shila dan jac )
biaq lgu ney mngiringi dgn kta2 sya dlm blog ney..

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi

Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu



1 comment:

Anonymous said...

terima kasih kerana memberi peluang untuk mengenali...semoga dapat mencari yang lebih baik dan memahami diri...salam perpisahan...

Post a Comment