10 October 2010

~ 1 BULAN ~

~ 1 BULAN ~

(CHENTA ANTaRA KiTA)


Bermula dari sblom posa sehingga kini,aku mnyepikn dri daripadamu
bkn kerna aku bnci dgn sikap mu tetapi aku xleh trima dgn kekongkongan mu
ke ats diriku
seperti mnyakat driku untuk berkwan dgn sape2


adakah seseorg laki e2 terlalu CEMBURU kn awek dia,
e2 tndanya
SAYANG ???

kebrangkalian untuk kta "
kmbli bersma" (sgt npis)
mungkin dh xsperti dlu lg
ye la smpaii terjmpa dgn drimu
sperti ku mlihat hntu
xsnggup untuk mlihat drimu yang
byak MENANGGUNG DERITA
dek kerna prangai aku..


ohh mungkin ney adalah
chenta terakhir bg kta berdua
(hnya tekaan aku smta2)

MAAFKAN EMA "B"

lgu ney aku tjukan khas wat
Insan yang pernah bertakhta di hatiku





1 comment:

oshin said...

satu bulan juga aku amek masa utk mnyedarkan dya . aku asa tak salah kalo kita bg dya peluang bgitu juga dgn diri kita. pluang utk dicintai dan mencintai ;)

Post a Comment