12 October 2010

~k!sah LUCU~

~k!sah LUCU~

Pg td aku n the geng p SENTOSA
dgn niat nk repair fon sony ericson aku
yg rsak screen
pnyerr la srnok dpt taw
fon aku leh repair blik..

tba2 aku rsa xsdap bdan
nk pning,ptam n pngsan..
isaw la gak dh la da kt SENTOSA
(leh dpt mlu kalo jtuh pngsan hahahahaha)

so lpak la kt kdaii fon yg repair fon aku
ingtkan dh ok ckit
tba lak mnjdi2 skit aku
kwan2 + cina2 kt kdaii 2.. nek glabah bewak
tgok aku mcm xbermya
nseb bek p rmaii2
leh tlong cverr2
kalo diingtkn blik
aduhhh!!!!
mmg lwak kot..
hahahaha

tp aku xksh la sgt bla aku rsa nk pngsan
coz b4 ney pon aku kna bnda yg sma
doktor pernah psan yg aku ney da tkanan drah rndah


Doktor : tkanan drah awk rndah
aku : hah?(terkjut dlm keadaan skit)
doktor : da mkn pg x?
aku : jrang mkn pg ,kalo mkn pon pkul 11 ke atas
doktor : oooo,ptt la awk krang mkn dwktu pg
mkn xikut tme
aku : heran gak aku,tba2 jer,sdangkn sblom ney xdak pa2 pon
doktor : lpas ney awk mkn pgi at least mkn rti
sdikit pon jd coz amek breafaz pntg tuk kta
tuk dptkn tnaga
aku : ok doktor
doktor : sblom 2 mkn dlu ubt yg sya bg k
aku : trima ksih doktor


sjak kblakngan ney
aku rsa kshatan aku xstbil..
dh mcm2 tkanan aku dapt
mybe sume ney punca dripada cuaca yg xmnentu
ataupun tkanan nk final exam kot
hahahahaha
effect abes sume
so, my mum said ema lpas ney pgi2 b4 nk p klas mkn n mnum ckit
jga dri coz cuaca xmnentu skrg..





No comments:

Post a Comment